2021. jan 18.

Ben Affleck az alkoholizmusáról és a Justice League-ről is beszélt

írta: Csurilla Dániel
Ben Affleck az alkoholizmusáról és a Justice League-ről is beszélt

ben-affleck-batman-getty-dc.jpg

A Warner és a DC univerzumépítő szándéka rengeteg kiaknázatlan potenciállal járt együtt, melyek egyike Ben Affleck Batman-je. Sokan nem érthetnek egyet Zack Snyder döntéseivel, avagy a stúdió befolyásával és abúzusaival, az bizonyos, hogy Affleck remek visszajelzéseket kapott Batman-ként. A színész-rendező beszélt a Justice League forgatása idején való sötét időszakáról, illetve arról, miért szerződött a képregényfilmekre.

A gyerekeim miatt vállaltam el Batman-t.” – mondta Affleck. „Olyan filmhez akartam adni a nevem, amit a fiam szerethet. A gyerekeim nem látták Az Argo-akciót. Zack Snyder pedig egy Frank Miller-féle Sötét Lovagot akart adaptálni, ami egy nagyszerű változata a karakternek. Sajnálatos módon több oka volt annak, miért így alakultak a dolgok, ahogyan lenni szokott a stúdiórendszerben, és hiába van a te arcot a plakáton, nem te diktálod a döntéseket.” – tette hozzá a színész.

1598027780_benaffleckbatman2_promotions_hu_1180_550_3_1.png

A Batman-ruhát még a fiam születésnapjára is viseltem, és már csak amiatt is megért minden szenvedést, amit a Justice League forgatása okozott.” – mondta Ben Affleck. „Annak idején egyre többet ittam, és szerintem ezzel nehéz volt szembenéznem és különösen kezelnem ezt a helyzetet. Akkoriban egy ideje már józan voltam, és jól is éreztem magam – amennyire lehetett az állapotomban.” – tette hozzá Affleck.

A folyamat rengeteget segített, amivel felgyógyultam az alkoholizmusból. Nagyon irigylem azokat, akik nem alkoholisták. Mármint legyünk őszinték. Fontos, hogy maradjon meg az ember integritása, legyen felelősségteljes, segítse az embertársait. Amiket a kezelésen tanítanak, remek dolgok. Sokáig tartott elsajátítanom őket, de remekül érzem magam annak ellenére, hogy voltak kilengéseim.” – mondta a Batman Superman ellen főszereplője.

maxresdefault-9.jpg

Affleck azzal folytatta, hogy reflektált a hozzá hasonló munkatársak viselkedésére.

Ha tudnátok, mennyi színész és rendező és író alkoholista, vagy valaminek a függője, akkor elképednétek azon, hogy ez az egyik leggyakoribb probléma Hollywoodban. Olyan színészekkel dolgoztam, akik részegen jöttek a forgatásra! Én nem viselkedtem így sosem. A szobámban egyedül ittam, aztán kiütöttem magam egy scotch segítségéve. Végül kijózanodtam.” – fejezte be ezzel a színész.

Úgy fest, Affleck számára bevált életének más mederbe terelése, ugyanis az utóbbi időben szerepelt remek alakítást nyújtva A visszaút c. filmben, ami egy alkoholizmusból felépülő kosárlabda edzőről szól, illetve számtalan jövőbeli projekt kapcsán felmerült a neve rendezőként és színészként egyaránt. Leghamarabb az Igazság Ligája-minisorozatban (Snyder Vágat) láthatjuk, majd a Deep Water-ben jelenlegi partnere, Ana de Armas oldalán, míg októberben a The Last Duel c. Ridley Scott-filmben fog feltűnni. Hogy Ben Affleck visszatér-e utoljára Batman szerepére a bejelentett The Flash-ben, avagy nem, arról sajnos nem tudunk beszámolni.

Szólj hozzá

érdekes hírek star wars függőség hír érdekesség friss alkoholizmus batman érdekességek ben affleck harry potter johnny depp george clooney warner matt damon zack snyder ridley scott dc justice league witcher david fincher ryan gosling ana de armas jason momoa igazság ligája aquaman oscar-díj vaják henry cavill adam driver ezra miller gal gadot argo-akció JK Rowling Legendás Állatok szárnyas fejvadász 2049 cineart cineartblog snyder vágat