2021. jan 22.

George Clooney durván bepiált egyik filmjének forgatásán

írta: Csurilla Dániel
George Clooney durván bepiált egyik filmjének forgatásán

g1-e1606129740598.jpg

Az 1996-ban bemutatott Szép kis nap! című romantikus vígjátékban Michelle Pfeiffer és George Clooney egyedülálló szülőket alakítanak, akik együttes erővel próbálnak átlendülni a kaotikus mindennapokon. Eleinte szigorúan barátokként, majd természetesen szerelmespárrá válva dolgoznak közös jövőjükért.

A Variety Actors on Actors műsorában Pfeiffer és Clooney beszélnek új filmjeikről, a French Exit-ről és Az éjféli égboltról, azonban megemlítenek pár érdekességet korábbi közös filmjük, a Szép kis nap! szempontjából.

Clooney elárulta, hogy annak ellenére, hogy az évek során kultuszfilmmé vált a romantikus vígjáték, 1996-ban „hatalmasat bukott”. Pfeiffer, aki a film executive producere volt, hozzátette, hogy eredetileg pozitív visszajelzések érkeztek a Szép kis nap! kapcsán, azonban a stúdió „túlságosan elbizakodott” a filmben, előre hozta a februári bemutatót karácsonyra, így a sztárok számára „nem volt idő promózni a filmet”.

Pfeiffer szórakozottan megkérdezte Clooney-t, hogy: „Csak nem a Beavis és Butt-Head lenyomja Amerikát vert meg minket a bemutatón?” Mire Clooney válaszul: „Dehogynem, borzalmas volt.” Clooney hozzátette, hogy a film a felesége és a barátai szerint igenis jól sikerült, és nagyon szerették.

410.jpg

A két színész megjegyezte, hogy habár szerelmespárt alakítottak, nem volt sok közös jelenetük részben amiatt, hogy Pfeiffer gyerekei akkoriban nagyon kicsik voltak. Clooney ezzel szemben rengeteget bulizott színészi partnere helyett is, és azt mondta, a forgatás alatt egyszer annyira lerészegedett az egyik barátjával, hogy elfelejtette a másnapi forgatást.

„Hajnal 5-kor keltem. Azt hittem, rendben vagyok. Aztán belenéztem a tükörbe, és rájöttem, hogy még mindig részeg vagyok. Megérkeztem a forgatásra, majd besétáltam a furgonomba, leültem, és Michelle mereven bámult engem.” – mondta Clooney.

Az anekdotában Pfeiffer kifaggatta Clooney-t, akinek kinézetén látszott a részegsége. Az aznap leforgatott jelenet egy beállításból történt, és Clooney hozzátette: „Próbáltam valamivel illatosítani a leheletemet, mert olyan szagom volt, mint…”

„… mint egy sörfőzdének.” – egészítette ki Pfeiffer.

„Igen, szeszfőzde szagon volt.” – mondta Clooney.

A Szép kis nap! forgatásán azonban az Oscar-díjas színész majdnem súlyosan meg is sérült egy szünetben zajló kosármeccs folyamán. „Belekönyököltek az arcomba, ami miatt meg is repedt a szemgödröm.” – mondta Clooney nevetve.

A Variety teljes interjúja itt megtekinthető:

 

Szólj hozzá

érdekes hírek film orbán fidesz bulvár hír donald trump orbán viktor érdekesség friss alkoholizmus batman vészhelyzet magánélet részegség trump érdekességek ben affleck johnny depp george clooney tim burton filmajánló stardust michelle pfeiffer csillagpor barack obama joe biden netflix biden robert pattinson romantikus vígjáték drogfüggőség one fine day batman visszatér cineart cineartblog midnight sky az éjféli égbolt szép kis nap