2020. dec 03.

Hugh Grant és a Black Mirror készítője összeállnak egy szatíra kedvéért

írta: Csurilla Dániel
Hugh Grant és a Black Mirror készítője összeállnak egy szatíra kedvéért

hugh-grant-the-undoing.jpg

Hugh Grant, a romantikus filmek dadogós, ügyetlen szívtiprójából lett „visszataszító” karaktereket megformáló színész elszólta magát. A New York Magazine-nal adott interjújában, mikor a Tudhattad volna (The Undoing) c. HBO sorozat fináléjáról kérdezték, a brit színművész elárulta, hogy egyébként a Black Mirror (avagy Fekete Tükör) készítőjével, Charlie Brooker-rel fog együtt dolgozni, méghozzá egy visszataszító karaktert megformálva egy Netflix-es áldokumentumfilmben, mely 2020-ról szól.

Charlie Brooker írt egy áldoksit 2020-ról, és a Netflix-en fog kijönni. Egy történészt alakítok majd, akit megkérdeznek az év kapcsán. A karakter meglehetősen visszataszító! Imádni fogják a nézők az új parókámat.” – mondta Grant, aki hasonlóan ellenszenves karaktert alakít Nicole Kidman oldalán az HBO Tudhattad volna c. minisorozatában, mely egy új fényben mutatta be a színész összetett és változatos tehetségét. A Tudhattad volna fináléja 2020. november 29-én került levetítésre a prémium szolgáltatónál.

ap_20051759399371.jpg

A minisorozat nézői és kritikai visszajelzéseit Grant rendszeresen követte, és megosztotta a magazinnal, hogy: „Fárasztó volt ez az utóbbi hat hét, mert nem mertem eleinte felmenni Twitter-re, hogy megnézzem, hogyan reagál a közönség, viszont pár pohár ital után felnéztem, és végül négy órákat olvasgattam az éjszaka közepén. Voltak olyan visszajelzések, amiknek örültem, voltak, amik feldühítettek, és előfordult, hogy szörnyen el is keseredtem, amikor olyanokat írtam, hogy egy őskövület vagyok, 150 évesnek nézek ki, vagy éppen, hogy rám férne már egy kiadós arcpakolás.”

A Charlie Brooker-Hugh Grant Netflix-es áldokumentumfilm 2020-ról egyelőre nem rendelkezik munkacímmel, és a streaming szolgáltató sem osztott meg részleteket, azonban Brooker-hez hasonló erőteljes és hajszálpontos szemléletű szatíraíróból kevés van, és számunkra a Black Mirror sikere bőven elegendő, hogy felnyissa a szemünket a forgatókönyvírói meglátásaival jelenünkről és a technológia alakulásáról. Egyszóval, várjuk az áldoksit.

Szólj hozzá

blog streaming érdekes hírek ajánló sorozat film premier hbo hír bemutató érdekesség friss szatíra érdekességek warner nicole kidman dokumentumfilm hugh grant 2020 filmajánló finálé julia roberts netflix áldokumentumfilm black mirror sorozatajánló paddington sztárom a párom hbo go négy esküvő és egy temetés Miley Cyrus fekete tükör the undoing cineart cineartblog hbo max koronavírus tudhattam volna charlie brooker