2021. jan 18.

John David Washington kiállt Zendaya mellett

írta: Szalai Szimi
John David Washington kiállt Zendaya mellett

malcolm-marie-still-1392x885.jpg

A hamarosan Netflixen debütáló romantikus dráma, a Malcolm & Marie sok emberben váltott ki ellentétes reakciókat a korkülönbséget illetően. Most viszont John David Washington (Tenet), a film férfi főszereplője megtörte a csendet és reagált a kritikákra.

A Variety magazin kérdezte őt a szereplőválogatásról és azon belül is Zendayáról:

„Nem aggódtam miatta, mert ő egy nő. Az emberek majd meglátják ebben a filmben, hogy mennyire. Sokkal több tapasztalata van a filmiparban, mint nekem. Én még csak hét éve vagyok benne, ő pedig sokkal több ideje és inkább én tanulok tőle. Én vagyok itt a zöldfülű. Sokat támaszkodtam rá. Megosztott pár történetet arról is, hogy miken ment keresztül Twitteren meg minden.”

Tovább is dicsérte még a fiatal színésznőt:

„Becsülöm a bölcsességét és az ítélőképességét a hivatással kapcsolatban. Imádom. Amiért igazán izgatott vagyok a film megjelenése miatt az az, hogy majd belátják mennyire érett ebben a szerepben. Itt a sokoldalúságról van szó, ezt pedig Sam és Zendaya mindketten nagyon jól hozták.” 

A filmben Washington, mint egy filmkészítő és Zendaya, mint barátnője fognak szerepelni.  A film február 5-től lesz nézhető Netflixen. 

Az előzetes itt tekinthető meg:

Szólj hozzá

hírek előzetes mozi trailer friss heti érdekességek zendaya Hírek Hír cineart john david washington Cineartblog cineartblog CineArt malcolm and marie