A Disney átszervezi streaming szolgáltatóját
Bob Chapek, a Disney új vezérigazgatója, 2019-ben sikeres évet tudott maga mögött a milliárd dolláros filmek és az újonnan indult Disney+ miatt. Azonban beütött a koronavírus, és minden gallyra ment.
Jelenleg a legfontosabb cél a Disney számára, hogy profithoz jussanak, s ennek legkézenfekvőbb oka a Disney+ feliratkozók növekedése a kreatív, minőségi tartalmakért felelős Média és Szórakoztatóiparért Felelős Divízió, melynek újonnan kijelölt fejese Kareen Daniel.
A Divízió célja a profit maximalizálása, a vásárlóközpontú üzletpolitika kiépítése, valamint felelősek a Disney szellemi termékeinek forgalmazásáért és marketingjéért. Daniel munkakörébe tartozik tehát a Disney+ sorozatok és filmek arculata, valamint jövője. Legfontosabb azonban a részvényesek megnyugtatása, mely nem lesz könnyű feladat, hiszen világjárvány van, és a Disney+ sem olyan rohamos tempóban növekszik, mint amire számítottak – hiába a majd 60 millió Disney+ felhasználó.
Egyelőre a streaming szolgáltató zászlóshajója a The Mandalorian, melynek második szezonja október 30-án debütál.