Filmajánó 21.hét
Aladdin (Május 23)
Ezt a filmet senkinek nem kell bemutatni. Mindenki ismeri Aladdin történetét, aki a szerencse folytán utcai suhancból herceggé lesz. 2019-ben a történet ismét feldolgozásra kerül és végre megpillanthatjuk mi is, hogyan alakul Aladdin és Jázmin hercegnő sorsa a legújabb Walt Disney Pictures által gyártott filmben, valamint a saját szemünkkel láthatjuk a mémmé vált Will Smith-t, ahogy kék magára ölti a kék dzsinn karakterét.
Átkozottul veszett, sokkolóan gonosz és hitvány (Május 23)
1969. Ted (Zac Efron) őrjítően jóképű, okos, karizmatikus és gyengéd. Az elővigyázatos, egyedülálló anya, Liz Kloepfer (Lily Collins) pedig képtelen ellenállni a férfi sármjának. Elképzelni sem tud ideálisabb pasit Tednél, és hamarosan fülig beleszeret. Ahogy telik az idő, úgy tűnik, a pár mesébe illően boldog életet él, de aztán ennek hirtelen vége szakad. Tedet letartóztatják, és könyörtelen gyilkosságokkal vádolják meg. Liz eleinte csak aggodalommal szemléli a történteket, aztán egyre jobban hatalmába keríti a paranoia, a bizonyítékok fényében pedig kénytelen lesz szembenézni a lehetőséggel, hogy álmai férfija valójában pszichopata.
Az Átkozottul veszett, sokkolóan gonosz és hitvány Ted Bundy, a történelem egyik leghírhedtebb sorozatgyilkosának történetét meséli el.
A gyermek ( Május 23)
Sarah és kisfia Chris, hátra hagyják a nagyvárosi életet és vidékre költöznek, hogy új életet kezdjenek. Nem sokkal a beköltözést követően a fiúnak nyoma veszik a közeli erdőben. Mikor Sarah rátalál fiára egy óriási gödör mellett, úgy tűnik, Chrisnek kutya baja sincs. A fiatal nő ugyanakkor érzi, valami nincs rendben. Egyre erősebb benne a gyanú, hogy a gyermek, akit hazavitt a gödörtől, nem az Ő fia.
Fájdalom és dicsőség (Május 23)
Salvador Mallo filmrendező élete alkonyán visszatekint a maga mögött hagyott évekre. Gyermekkora a hatvanas években, családja kivándorlása egy jobb élet reményében és a letelepedés egy spanyol faluban, az első vágyakozások és az első már felnőttkori szerelem a pezsgő Madridban a nyolcvanas években, a szakítás fájdalma, miközben továbbra is szétfeszítik a heves érzelmek, ahogy az írást kezdi el alkalmazni terápiaként, hogy felejtsen, ahogy felfedezi a mozi varázsát, és az üresség, az a végtelen üresség, amely meggátolja, hogy továbbra is filmeket készítsen. A “Fájdalom és dicsőség” az alkotásról szól, hogy milyen nehéz is elválasztani azt a magánélettől, s a szenvedélyről, amely értelmet ad az életnek és reményt. Salvador rádöbben, hogy égető szüksége van rá, hogy felidézze a múltját és ebben az elbeszélésben találja meg a megváltást.