2020. nov 16.

Kate Winslet megdöntötte Tom Cruise rekordját

írta: Csurilla Dániel
Kate Winslet megdöntötte Tom Cruise rekordját

Kate Winslet nagyon büszke lehet magára, ugyanis hét egész percig volt víz alatt a James Cameron-rendezte Avatar 2 forgatása során, mely a színésznőt örömmel tölti el, bár sosem tudná bevallása szerint megismételni. Korábban Tom Crusie a Mission Impossible 5 forgatásán állított egy hat perces rekordot egy eszméletlen akciószekvencia kedvéért.

kate-tom-2.jpg

Winslet saját bevallása szerint: „Fantasztikus volt, és nagyon büszke vagyok magamra. Viszont nem hiszem, hogy meg tudnám ismételni. Négy intenzív hetet készültem rá, és egy merülőtankban voltunk. Imádtam.” Az Avatar-filmek hosszadalmas forgatása kapcsán a színészeket a mélytengeri jelenetekre egy elit kommandós alakulat készítette fel Sigourney Weaver nyilatkozata szerint, aki hat percig bírta víz alatt a forgatáson.

Az Oscar-díjas Winslet rekordjára többet felfigyeltek, s a színésznő azt is elárulta, meglepte őt, hogy ennyien tudtak a 7 perc és 14 másodperc hosszúságú merüléséről, mivel ő nem aktív a közösségi oldalakon. „Vicces, mert sem kritikákat nem olvasom, sem Instagram oldalam nincs, viszont rengetegen vállba veregettek, hogy ’húha, 7 és negyed perc, az igen’, mire én köpni-nyelni nem tudtam. Gondoltam, honnan tudhatják ezt ennyien?” – mondta a színésznő.

elrsjd1xgaydtlx.jpg

Az Avatar 2 2022. december 16-án érkezhet a mozikba, melyet a 2024. december 20-án bemutatásra szánt Avatar 3 követ. A negyedik és az ötödik rész 2026-ra és 2028-ra van időzítve.

Szólj hozzá

blog érdekes hírek ajánló film premier scifi mozi avatar youtube hír disney fantasy érdekesség friss alien titanic érdekességek tom cruise kalandfilm james cameron filmajánló leonardo dicaprio kate winslet arnold schwarzenegger sigourney weaver avatar 2 avatar 3 mission impossible 5 heti filmajánló cineart cineartblog avatar 4 avatar 5