Ryan Reynolds és Taylor Swift visszavágtak a 2020-es évnek
Amikor azt hinné az ember, hogy 2020 már nem lehet ennél abszurdabb, akkor Ryan Reynolds produkciós cége, a Maximum Effort előrukkol egy párkereső reklámmal Taylor Swift zenéje kíséretében. Hasonlóan Steve Carell megfáradt Télapójához, ez a reklámfilm is kigúnyolja a 2020-as évet - sajátos módon.
A Match Made in Hell (szabadfordításban Pokoli Páros) címet viselő reklám az egyik leginkább szórakoztató médiatartalom az utóbbi időkből. A rövid kis videóban a Tim Curry-féle Legendából egyenesen kiemelt Sátán búskomoran üldögél a Pokolban, azonban rátalál a Match.com-ra (ami olyan, mint a Tinder), és tökéletes párt talál magának „2020” személyében, akit egy ijesztő mosolyú, fitness-őrült nőalak személyesít meg. Kettejük szerelmi története kibontakozik az üres mozikban, pangó stadionokban, abszurd helyzetek és gegek történnek körülöttük, s a történet végére a világ lángokban áll, azonban a Sátán és 2020 nagyon szerelmesek.
A reklámvideót Ryan Reynolds írta, s osztotta meg először Twitter-, majd YouTube-oldalán, melyhez csatlakozott Taylor Swift, aki maga énekli a Love Story c. számának átdolgozását. A reklámanyag ironikus, vicces, stílusos és groteszk, azonban most Reynolds szarkasztikus szemléletére van a világnak szüksége.
A képek magukért beszélnek. Köszönjük, Ryan Reynolds.