2021. jan 04.

Daisy Ridley valóban agresszív és félelmetes lenne?

írta: Szalai Szimi
Daisy Ridley valóban agresszív és félelmetes lenne?

A Star Wars filmek hősnője megnyílt a róla kialakított véleményekkel kapcsolatban.

 ek3gcahxuaexdeq_jpg-large.jpeg

A Tatler magazing 2021 februári kiadásába készült interjúban beszélt arról, hogy a kollégái hogyan ítélkeznek róla. A fiatal színésznőt a Disney Star Wars trilógiája tette népszerűvé, azóta azonban szerepelt már a Gyilkosság az Orient expresszen és az Ophelia című filmekben. Egy pár embernek azonban megvan a saját véleménye róla, még hozzá nem pozitív értelemben.

„Azt mondták félelmetes vagyok.” Kezdte Ridley. „Ez a Chaos Walking forgatásán történt. Épp a hajamat csinálták, feltették a parókám és közben azon gondolkodtam, kisebbnek kellene lennem? Csendesebbnek? Agresszívnak is hívtak már. A rendező pedig ezt úgy fogalmazta meg, hogy agresszív az energiám.”  

A színésznőnek komoly aggodalmai voltak ez ügyben, sokat gondolkodott ezen a témán.

„Azon gondolkodtam, hogy miért? Talán azért lehet, mert tartom a szemkontaktust? Vagy azért, mert szenvedélyesen beszélek arról, amiről éppen szó van? Nem tudom...Van egy olyan borzasztó érzésem, hogy talán nem olyan benyomást keltek magamról, mint ahogy én azt gondolom?”

Daisyt legközelebb Tom Holland és Mads Mikkelsen oldalán láthatjuk a Chaos Walking című filmben, amelynek premier dátumát nagyon sokszor tették át, de szinte biztos, hogy 2021. március 5-én debütál.

Arról is beszélt a színésznő, hogy amikor aláírta a Star Wars filmekre a szerződését nem volt róla szó, hogy ezentúl az életéről fognak beszélni az emberek.

„Arra a pontra jutottam, hogy rájöttem, túl sok minden köztudott. Már azt is tudják az emberek, hogy mi az édesanyám vagy édesapám neve, vagy hogy a testvérem mivel foglalkozik.”

Szólj hozzá

hírek star wars hír érdekességek mads mikkelsen tom holland Hír Chaos Walking Daisy Ridley cineart Cineartblog cineartblog