2021. jan 24.

Anne Hathaway utálja, ha Anne-nek szólítják

írta: Jászberényi Lili
Anne Hathaway utálja, ha Anne-nek szólítják

Anne Hathaway elmesélt egy számára kellemetlen, azonban mégis vicces történetet a nevével kapcsolatban, mind ezt a The Tonight Show Starring Jimmy Fallon műsorában.

anne-hathaway.jpg

Kiderült, hogy kimondottan utálja, ha Anne-nek szólítják. 

Amikor 14 éves voltam, készült velem egy reklám, amihez belépőkártyák kellett csináltatnom. Megkérdezték, hogy hívnak, az Anne pedig jó választásnak tűnt. De sosem gondoltam volna, hogy az életem hátralévő részében mindenki így fog hívni. Az egyetlen ember, aki Anne-nak szólít, az az anyám, de csak akkor, amikor mérges. Emiatt bármikor, amikor kilépek az utcára, és valaki így szólít, azt hiszem, hogy ordítani fog velem 

Végül pedig, mindenkit arra kért, hogy szólítsák Annie-nek, vagy bárhogy máshogyan, csak Anne-nek ne.

Csak hívjatok Annie-nek, emberek! Mindenki szólítson Annie-nek, kérlek!

 

Az igazság az, hogy senki nem szeret Anne-nak szólítani. Nem is illik rám – én Annie vagyok. Az emberek H-nak vagy Hathnak is hívnak, szóval nevezzetek bárhogy Anne-t leszámítva” – tette hozzá.

Annie bejelentésére a Madame Tussauds is felfigyelt és máris intézkedni is kezdtek. Az Oscar-díjas színésznő viasz szobrát át fogják nevezni Annie Hathawaynek, ezzel kedveskedve neki.

 

Szólj hozzá

érdekes érdekesség friss heti érdekességek jimmy fallon Hírek Hír Anne Hathaway Madame Tussauds Cineartblog CineArt