2020. nov 04.

Matt Damon a forgatáson mentette meg a Csillagok között színészeit

írta: Csurilla Dániel
Matt Damon a forgatáson mentette meg a Csillagok között színészeit

Anne Hathaway a Jimmy Kimmel Live-ban adott beszélgetése folyamán érdekes tényeket közölt a 2014-es Christopher Nolan rendezésében készült Csillagok között kapcsán. Az Oscar-díjas színésznő elmondta, hogy szörnyen kellemetlen forgatás volt.

Hathaway szerint: „A legszörnyűbb jelmezt kellett pályafutásom alatt viselnem. Azok az űrruhák botrányosak voltak, meggyötört állapotban. Izlandon forgattunk, vízben futottunk, gleccserekre másztunk. Talán túlparáztam, de én voltam az egyetlen lány a stábban, akinek azokat a ruhákat kellett viselnie. Azt gondoltam ’csaknem panaszkodhatok’, ’nem törhetek meg én a leghamarabb’. Aztán mindenki kedvenc színésze, Matt Damon színre lépett, és az első napján, a forgatás második órájában azt mondta nyíltan és egyenesen, hogy ’ez a legsz@rabb kosztüm, amit valaha viselnem kellett. Végül megnyugodtam, és miután Damon kimondta, mind elkezdtünk nyíltan panaszkodni.”

27a55bac05ce226b290afeabe26bfbec.jpg

A Csillagok között világszerte majd 700 millió dollárt szerzett a 165 millió dolláros költségvetés ellenére. Sokak szerint a film főszereplőjének, Matthew McConaugheynek karrierje egyik legjobb alakítása, melyet Nolan filmjében nyújtott.

Szólj hozzá

blog érdekes hírek interjú film premier mozi oscar sci-fi hír érdekesség friss érdekességek matt damon filmajánló christopher nolan anne hathaway robert pattinson interstellar csillagok között oscar-díj tenet Hírek Hír Matthew McConaughey cineart Cineartblog cineartblog CineArt