2020. nov 12.

Folytatást kaphat a "Meglógtam a Ferrarival"?

írta: Csurilla Dániel
Folytatást kaphat a "Meglógtam a Ferrarival"?

ferris-bueller-750x400.jpg

Az 1986-ban bemutatott John Hughes-film, a Meglógtam a Ferrarival (Ferris Bueller’s Day Off) folytatást kaphat. Legalábbis a kultuszfilm egyik főszereplője, Alan Ruck vázolta ötletét a második résszel kapcsolatban.

A színész nagyon szeretné, ha a közkedvelt karakterek idős korába nyerhetnénk betekintést. A Matthew Broderick által fémjelzett vígjáték folytatása kapcsán Ruck így nyilatkozott az Entertainment Weekly-nek: „Mindig vannak apróbb pletykák, és különböző írókkal találkoztam már, akik azt mondták, hogy van egy nagyszerű ötletük, hogyan folytatnák a filmet, viszont az ötletek sosem fejlődnek filmmé. Régen John Hughes arról beszélt Broderick-nek, hogy érdekes lenne, ha Ferris Bueller mondjuk egyetemre menne. Én meg mindig azt gondoltam, mennyivel izgalmasabb lenne, ha a karaktereket meglátogatnánk 70 éves korukban. Cameron (Ruck karaktere) idősek otthonában van, Ferris pedig megszökteti!”

unnamed_3.jpg

Bár geg szintjén nagyon izgalmas Ruck felvetése, és a John Hughes-féle tinédzser vígjátékok a 80-as évekből sosem kaptak azonnal folytatást, mégis nehezen elképzelhető egy Ferris Bueller-film a közeljövőben. Részről a Bill & Ted harmadik része elszórakozott az ironikus ötlettel, hogy színészeik már öregek, másfelől viszont valószínűtlen, hogy láthatunk Meglógtam a Ferrarival 2-t.

Érdekesség, hogy az 1986-os filmben – bár tinédzsereket játszottak – Ruck 30 éves volt (most 64), míg Broderick 24 (jelenleg 58). Talán nem is lenne olyan messze valódi életkoruktól Alan Ruck felvetése?

Szólj hozzá

blog érdekes hírek ajánló film folytatás hír érdekesség friss vígjáték érdekességek keanu reeves filmajánló 1980s john hughes matthew broderick deadpool ferris bueller meglógtam a ferrarival Hírek Hír alan ruck bill és ted heti filmajánló cineart Cineartblog bill & ted cineartblog CineArt bill and ted