2020. nov 14.

Előzetest kapott a Will Smith vezette Kaliforniába jöttem Reunion

írta: Csurilla Dániel
Előzetest kapott a Will Smith vezette Kaliforniába jöttem Reunion

fresh_prince_nbc_8-h_2017-928x523.jpg

Remek lesz idén az amerikaiak számára a hálaadás! 

Will Smith rendkívül aktív YouTube csatornáján, és előfordult már, hogy exkluzív módon az oldalán debütáltak előzetesek. Most ahogyan a Jóbarátok, úgy a Kaliforniába jöttem is HBO Max TV különkiadást kap, mely egyfajta találkozó lesz a színészek számára sok év után, melyet a világsztár vlog formájában osztott meg rajongóival hálaadás alkalmából.

A különkiadás NEM folytatása lesz a 90-es évek egyik legnépszerűbb sitcomjának, hanem egy dokumentumfilm, egyfajta talk show, melyben megnyílnak a Kaliforniába jöttem közkedvelt szereplői, mi történt velük az évek alatt, és hogyan keletkezett a sorozat. A helyszínt rekonstruálták a különkiadás kedvéért, mely reprodukciója a Kaliforniába jöttem díszletének. A sorozat 1990 és 1996 között futott, hat évadot és 148 epizódot élt meg, és Will Smith számára világsikert ért el. A Phil bácsit alakító James Avery nélkül lesz látható a különkiadás, ugyanis a nagyszerű karakterszínészt 2013-ban elvesztette a világ.

A Reunion pontosan a sikersorozat 30. jubileumán forgott, idén szeptemberben. Az HBO Max streaming oldalán 2020. november 19-én debütál a különkiadás.

Szólj hozzá

blog streaming érdekes hírek ajánló előzetes sorozat friends youtube doku trailer hír disney sitcom érdekesség friss televízió will smith érdekességek bad boys reunion kilencvenes évek jóbarátok különkiadás talk show aladdin kaliforniába jöttem cineart cineartblog fresh prince hbo max fresh prince of bel air james avery vígátéksorozat