2020. nov 27.

Anya Taylor-Joy utálja saját külsejét

írta: Jászberényi Lili
Anya Taylor-Joy utálja saját külsejét

Bár rengeteg szerepajánlatot kap, és sokan tartják igazán tehetségesnek a színésznőt, ő egyáltalán nem érzi úgy, hogy neki a filmvásznon kéne szerepelnie. Anya Taylor-Joy ugyanis egyáltalán nem tartja magát szépnek.

Nem gondolom magam szépnek és ez valószínűleg már nem is fog megváltozni. Szerintem nem vagyok elég gyönyörű ahhoz, hogy filmekben szerepeljek. Tudom, hogy ez elég szánalmasan hangzik és a barátom már figyelmeztetett rá, hogy emiatt sokan elég rosszakat fognak gondolni rólam, de szerintem furán nézek ki. Éppen ezért nem szoktam újranézni a saját filmjeimet sem. Annak, hogy a saját bőrömben élek annyi pozitívuma mindenképp van, hogy nem kell a saját arcomat bámulnom.”

anya_joy_taylor.jpg

Bár Anya így vélekedik saját magáról, sok rendező az ellenkezőjét gondolja, valamint tehetségének köszönhetően már most újabb filmekbe várják majd, mint például a Last Night In Sohoba vagy a The Sea Change című filmbe.

Bár lehet, hogy tényleg megosztó külsővel rendelkezik a lány, de szerintem a tehetsége nem vitatható, hiszen már csak legutóbbi alakításával is alátámasztja színészi képességeit, hiszen az A vezércsel című sorozatban remekül eljátszott egy törékeny, visszahúzódó, de mindezek mellett egy igazi törtető vezéregyéniséget, ami valljuk be nem a legegyszerűbb kombináció.

Szólj hozzá

érdekes film érdekesség friss heti Hírek Hír Anya Taylor-Joy Cineartblog CineArt