2021. jan 24.

Jason Isaacs szívesen eljátszaná a Star Wars: Lázadókból ismert Inkvizítort

írta: Jászberényi Lili
Jason Isaacs szívesen eljátszaná a Star Wars: Lázadókból ismert Inkvizítort

A Star Wars animációs sorozatokból ismert karaktereket egyre többször emelik át az élőszereplős sorozatokba és filmekbe. Eddig az összes karaktert a szinkronhangot is adó színészek alakították. Ilyen karakter volt Ashoka Tano és Bo-Katan is, valamint nagy reményeket fűznek Thrawn admirálishoz is, hogy majd Lars Mikkelsen fogja alakítani.

star_wars_etc_screenshot_20200522163525_1_original_760x760.jpg

Egy újabb ismert karakterről, az Inkvizítorról is felröppent a hír, hogy élőszereplős produkcióba helyezik át és nagyon úgy tűnik, hogy a stúdiónak nem kel majd sokáig keresnie a tökéletes színészt a szerepre, hiszen a hangját adó Jason Isaacs szívesen vállalná ezt a szerepet is.

Talán a fénykardja miatt. Nagyon szeretném használni azt a forgatható fénykardot. Nekem van a legkirályabb varázspálcám a Harry Potter világában, és nekem lehetne az egyik legkirályabb fénykardom a Star Warséban is. (...) Mindenre nyitott vagyok, a forgatókönyv alapján szoktam dönteni. Nem akarok csak azért részt venni valamiben, hogy lőjenek rólam pár képet, és mehessek rajongói összejövetelekre. Szeretném eljátszani a szerepeket. Az Inkvizítor remek szerep volt, amikor a hangomat kölcsönöztem neki, és ha ismét remek szerep lenne élőszereplős változatban is, simán benne lennék. Nem vagyok benne biztos, hogy olyan türelmem lenne a sminkelési procedúrához, mint amilyen a Discoveryn Sarut játszó Doug Jones-nak van, aki pl. A víz érintése lényét is játszotta. Nem tudom, mennyi időt szeretnék maszkban eltölteni. De igen, Katee (Sackhoff) nagyon élvezte a dolgot. Ismerem Katie-t, és azt is bátran állíthatom, hogy szerettem része lenni a Star Wars világának. Még úgy is szívesen láttak benne, hogy én csupán egy animált karakter hangját adtam.

jason_isaacs.jpg

Isaacs nem csak hangban illik a szereplőhöz, de a karaktere is passzol, így nagyon jó választás lenne és a rajongóknak sem kellene egy új hangot megszokni a karakterhez.

Szólj hozzá

hírek sorozat film hír érdekesség heti Star Wars Jason Isaacs Inkvizítor ashoka tano Cineartblog CineArt bo-katan