2020. nov 07.

Anne Hathaway is elnézést kért a Boszorkányok miatt

írta: Csurilla Dániel
Anne Hathaway is elnézést kért a Boszorkányok miatt

 

witches_1.jpg

A Warner Bros. hivatalos bocsánatkérését követően a Boszorkányok sztárja, Anne Hathaway is nyíltan elnézést kért a meggondolatlanul prezentált címszereplők fizikai hátrányosságaiból fakadó botrány kapcsán.

Az Oscar-díjas színésznő Instagram oldalán osztotta meg együttérző gondolatát a téma kapcsán. „Nemrég tudtam meg, hogy a végtagok kapcsán felmerülő különbözőségektől szenvedő személyek, különösen a gyermekek, hatalmas fájdalommal fogadták a Nagyboszorkány bemutatását a filmben.” – írta Hathaway.

Az igazat bevallva, érzékenyen érintett azt tapasztalni, hogy mindenféle politikai korrekciótól függetlenül nagyon fontos egyszerűen csak kedvesnek lennünk egymáshoz, nem bántani egymást. Azok, akik hisznek az emberi jóságban és elutasítják a kegyetlen bánásmódot, őszinte bocsánatkérésemmel tartozom. Nagyon sajnálom. Nem kapcsoltam az általam játszott karaktert testi fogyatékosságokkal küzdő személyekhez. Ha megtettem volna, akkor biztosíthatok mindenkit, nem következett volna be ez a helyzet.” – tette hozzá a színésznő.

Szeretném őszinte együttérzésemet kifejezni a testi problémákkal küzdő gyerekek iránt. Most, hogy rengeteget tanultam, megígérem, jobban oda fogok figyelni. Nagyon sajnálom, és különösen a hozzád közel állóknak okoztam csalódást, akik annyira szeretnek, mint én a saját gyermekeimet: Sajnálom, hogy csalódást okoztam a családodnak.” – fejezte be Anne Hathaway, majd ezen videó kíséretében posztolta oldalára a bocsánatkérést. 

Robert Zemeckis filmje digitálisan 2020. október 22-én, a magyar mozikban 2020. november 5-én mutatkozott be. Kritikánk ITT olvasható, ahol jóval a botrány előtt kifogásoltuk a boszorkányok kinézetét.

 

Szólj hozzá

blog streaming érdekes ajánló film premier mozi halloween érdekesség friss érdekességek chris rock filmajánló boszorkány robert zemeckis anne hathaway boszorkányok witches warner bros octavia spencer cineart Cineartblog cineartblog CineArt hbo max