Taika Waititi rendezte a Coca-Cola új karácsonyi kampányfilmjét!
Taika Waitiről köztudott, hogy mennyire szórakoztató a puszta jelenléte is, nemhogy a rendezései és az általa megformált karakterek. Gondoljunk csak a Vademberek hajszájára (2016), Thor: Ragnarökre (2017) vagy a Jojo Nyuszira (2019). A Coca-Cola új reklámfilmjében azonban nem a nevetéstől kicsordult könnyeké a főszerep, hanem azoké, amik a meghatottságtól folynak le az arcon.
Az éves hagyomány a cégtől már megszokott: képesek évről évre újabb művészekkel összefogni, hogy mindig más szeletét mutassák be a meghitt ünnepnek – és persze mindeközben utalni rá, hogy termékük elengedhetetlen az ünnepi asztalokról. Az idei produktum ténylegesen szívmelengetőre sikeredett. Története egy apukáról szól, akinek az ünnepek alatt is dolgoznia kell, így kénytelen hátra hagyni családját, ám kislánya megbízza egy feladattal: juttassa el levelét a Mikulásnak. Egy hosszú, kimerítő és viszontagságos út után azonban szembesül azzal, hogy a keresett házikó zárva. Tekintettel a tényre, hogy ez egy Coca-Cola reklám, sejthető, hogy a végén minden a lehető legjobb lesz. És azt is megtudjuk, hogy ki vezeti a jól ismert kamiont.
Nem az első eset, hogy az új-zélandi rendező gigacégekkel dolgozik együtt: 2019-ben a nagy riválisnak, a Pepsinek is készített reklámot, melyben két asztronauta (melyek közül az egyiket Paul Rudd alakítja) kénytelen választani a világűr és a Pepsi között. Ez sokkal inkább rímel a Taika Waititől megszokott életszemléletre és humorra, ám mind a két esetben színvonalas alkotásokat láthatunk.