2020. nov 29.

Diane Keaton szerint jól működik az átdolgozott ’A Keresztapa III’

írta: Csurilla Dániel
Diane Keaton szerint jól működik az átdolgozott ’A Keresztapa III’

Ahogyan folytatódik a borászatával seftelő Francis Ford Coppola jó szokása, miszerint újra kiadja kevésbé sikerült (Gengszterek klubja Encore), illetve rendezői változattá emelt filmjeit (Apokalipszis most Redux) egy átdolgozott változatban, úgy beszámoltunk már arról, hogy A Keresztapa III újváltozatának előzetese is megérkezett The Godafther Coda: The Death of Michael Corleone címen.

diane-keaton-al-pacino-godfather-part-iii-750x400.jpg

Az 1990-ben bemutatott film egyik színésznője, az Oscar-díjas Diane Keaton megvédte az újravágott A Keresztapa III létjogosultságát, és kijelentette: „Életem egyik legjobb pillanata volt, amikor megnéztem. Egy álmom vált valóra. Teljesen más fényben láttam a filmet. Amikor még régen láttam, nem is tudom, nem éreztem túl jónak, és a kritikák is elég kegyetlenek voltak. De Francis újraalkota az elejét és a végét, és így én azt mondom, öregem, jól működik.”

Nem tudom miért nem tetszett az embereknek, de én is egy voltam közülük. Mi bajom volt nekem akkor? Miért nem tetszett ezelőtt? Mindenesetre ez volt, és egyszerűen csak nem foglalkoztam vele, aztán azt gondoltam, miért is ne nézzem újra.” – tette hozzá Keaton.

Állítólag Diane Keaton el volt ragadtatva az átdolgozott változattól, és különösen kiemelte az új fényben bemutatkozó Sofia Coppola (Mary Corleone) alakítását, kinek jelenlétét annak idején egyöntetűen nem szerette egy néző sem. Keaton ennek kapcsán így szólalt meg: „Egy lány pont ilyen lenne, ha az apja egy gengszterhálózat fejese lenne. Nem biztos magában, meglehetősen csendes. Talán démonok gyötrik. Szerintem Sofia remekelt.”

Az új változat teljes címe Mario Puzo’ The Godfather Coda: The Death of Michael Corleone, mely Blu-ray, DVD és online lakossági forgalmazásban válik elérhetővé 2020. december 8-án. Coppola tervezi kiemelt filmszínházakban is játszani a filmet, azonban ennek lehetőségeiről, illetve tervezett időpontjáról konkrét nyilatkozat nincs.

Szólj hozzá

blog streaming érdekes előzetes film premier mozi trailer bemutató érdekesség friss kultfilm borászat érdekességek corleone keresztapa filmajánló richard gere al pacino trilógia francis ford coppola marlon brando michael corleone godfather martin sheen diane keaton sofia coppola rendezői változat apokalipszis most winery cineart cineartblog gengszerfilm a keresztapa 3 keresztapa III the godfather coda lakossági forgalmazás gengszterek klubja