2021. ápr 26.

Alfred Molina beszélt az új Pókember-filmről

írta: Csurilla Dániel
Alfred Molina beszélt az új Pókember-filmről

alfred-molina-doctor-octopus-spiderman.jpg

Amikor Alfred Molina megkörnyékezésre került, hogy ismét eljátssza Doktor Oktopuszt a Tom Holland nevével fémjelzett Spider-Man: No Way Home-ban, akkor a Marvel szívélyesen megkérte, hogy tartsa a száját.

Forgatás közben azt parancsolták, hogy nem beszélhetünk róla senkinek, mert eredetileg ez egy nagy titok lett volna. De az a helyzet, hogy hemzseg tőlem az internet. Úgy utaltam magamra, hogy én vagyok a legrosszabb módon betartott titok jelenleg Hollywoodban.” – mondta nevetve Molina.

Ahelyett, hogy tagadta volna visszatérését, Molina mesélt szerepéről a No Way Home-ban, és visszautalt a Sam Raimi által rendezett, 2004-ben bemutatott Pókember 2-re.

„Csodálatos volt. Nagyon izgalmas feladatnak éreztem, hogy 17 év után ismét eljátszhatom a szerepet, főként azért, mert az utóbbi években két tokát is növesztettek, vörhenyes lettem, szarkalábaim vannak és egy kicsit, de csak egészen kicsit görbe a hátam.” – tette hozzá kedélyesen Molina.

doc_ock_0.jpg

Bár karaktere nemes, önfeláldozó halált halt a Pókember 2-ben, és Molina megkérdőjelezte jelenlétét emiatt, a folytatásfilm rendezője, Jon Watts csak annyit mondott, hogy: „Ebben az univerzumban senki sem hal meg.”

A Molina és Watts között beszélgetések során szó esett arról, hogy Doktor Oktopusz karakterének története közvetlenül a Pókember 2 után venné kezdetét, ami nem meglepő, hiszen egy olyan univerzumban, ahol az időutazással, a kvantumfizikával és a mikrokozmoszokkal játszadoznak, kifejezetten hiteles gondolatnak számít.

„67 éves vagyok, mondtam a rendezőnek, aki aztán rám nézett, és megkérdezte, hogy láttam-e, mit csináltak Bob Downey Jr.-ral és Sam Jackson-nak a filmekben.” – majd Molina ismét elnevette magát, mikor belegondolt a rendkívül költséges, CGI által történő megfiatalításba a Polgárháború és a Marvel Kapitány esetében.

Molina beszélt arról, hogy az említett megfiatalító technológia egyaránt aktív használatban volt Martin Scorsese legutóbbi gengsztereposzában, Az írben, és belegondolt, hogy a fiatalításnak is megvannak a hátulütői.

„Amikor megfiatalították Robert De Niro arcát, akkor annak ellenére, hogy valóban sokkal fiatalabbnak tűnt, ugyanúgy öregemberként harcolt. Úgy nézett ki, mint egy vénember! Épp emiatt féltem belekezdeni. Eltelt 17 év, és tény, hogy már nem vagyok fiatal. Aztán eszembe jutott, hogy a mechanikus karok végzik a munka javarészét.” – mondta a színész.

Annak ellenére, hogy még tavaly kiszivárgott Jamie Foxx, Andrew Garfield és Tobey Maguire jelenléte a No Way Home-ban, sem a Sony, sem a Marvel nem erősítette meg az említett színészek visszatérését, avagy Molina jelenlétét, aki látszólag önfeledten nyilatkozott arról, hogy bizonyosan visszatért ismert karakterét megformálni.

A Spider-Man: No Way Home december 17-én kerül bemutatásra világszerte.

Szólj hozzá

érdekes hírek premier hír bemutató érdekesség friss pókember érdekességek jake gyllenhaal joe pesci sam raimi jamie foxx filmajánló al pacino robert de niro martin scorsese tobey maguire robert downey jr michael keaton avengers willem dafoe alfred molina james franco jon favreau bosszúállók tom holland spider-man zendaya Samuel L. Jackson pedro pascal Andrew Garfield Captain Marvel marvel kapitány cineart mandalorian cineartblog mandalóri spider-man: no way home no way home