2021. ápr 26.

Készül az Így jártam apátokkal

írta: Csurilla Dániel
Készül az Így jártam apátokkal

when-will-how-i-met-your-father-release-1619037708.jpg

Erős déjà vu foghatja el azokat, akik nagy rajongói az Így jártam anyátokkal szériának, mely a Disney tulajdonában álló Hulu streaming szolgáltató égisze alatt folytatássorozatot kap Így jártam apátokkal címen. A főszerepre Hilary Duff énekes-színésznőt szemelte ki a csatorna.

2014-ben készült egy eltemetett pilot Így jártam apátokkal címen, és sokáig tervben is volt, hogy szellemiségi folytatás készül a közkedvelt sorozathoz, ami 2005-től 2014-ig futott, kilenc évadot és 208 epizódot élt meg. A két Golden Globe-jelöléssel és 10 Emmy-díjjal rendelkező sorozat közismert névvé tette Josh Radnor-t, Jason Segel-t, Cobie Smulders-t, Alyson Hannigan-t és Neil Patrick Harris-t.

Az Így jártam apátokkal a közeljövőben játszódik, és Sophie (Duff) meséli történetét kisfiának az apáról. Egyelőre bizonytalan, milyen minőségben kapcsolódik az új sorozat az Így jártam anyátokkal történetéhez, viszont a folytatássorozatként emlegetett produkciót a Love, Victor és a Rólunk szól készítői, Isaac Aptaker és Elizabeth Berger jegyzik. A sorozatot az eredeti tévéműsor készítői, Carter Bays és Craig Thomas kreatív producerként felügyelik.

post-7028-inline-1110f4b60907a43003c25a3ddc671639.jpg

Nagyon megtisztelő volt a pályafutásom során, hogy népszerű karaktereket játszhattam, és alig várom, hogy megformáljam Sophie szerepét. Nagyon rajongója vagyok az Így jártam anyátokkal világának, és hatalmas öröm számomra, hogy az eredeti sorozat készítői csapatával dolgozhatok, viszont kissé ideges is vagyok, mert hatalmas a tét. Isaac és Elizabeth csodás emberek, és nagyon szerencsés vagyok, hogy velük dolgozhatok.” – mondta Hilary Duff, aki korábban a Lizzie McGuire sztárja volt.

Várhatóan az elkövetkező hónapokban többet fogunk hallani az Így jártam apátokkal szériáról, és feltehetően újabb színészek csatlakoznak a projekthez, ami minden bizonnyal jövő ősszel startol a Hulu kínálatában.

Szólj hozzá

érdekes hírek premier folytatás hír disney sitcom bemutató érdekesség friss marvel érdekességek hilary duff how i met your mother hulu neil patrick harris avengers alyson hannigan sorozatajánló így jártam anyátokkal jason segel bosszúállók rólunk szól josh radnor cobie smulders Samuel L. Jackson this is us love simon cineart kszi simon cineartblog így jártam apátokkal how i met your father lizze mcguire love victor kszi victor folytatássorozat