2020. dec 10.

Robert Rodriguez és a The Mandalorian

írta: Csurilla Dániel
Robert Rodriguez és a The Mandalorian

SPOILER veszély! A cikk erős részleteket tartalmazhat a legutóbbi Mandalóri epizódról!

robert_rodriguez_countdown_1.jpg

Az előző pénteken debütáló, új The Mandalorian-rész, mely a The Tragedy fejezetcímet viseli, eredetileg nem a Sin City és a Kémkölykök rendezője kezébe jutott volna Robert Rodriguez saját bevallása szerint. A részben számos karakter ismét feltűnik, melyekről részletesebb leírás a kritikánkban olvasható.

Rodriguez a GameRadar-nak adott interjújában elárulta, nem ő volt az első választás a rendezői székre, azonban kapva kapott az alkalmon, hogy a Star Wars-univerzumba utazzon. „Jó barátja vagyok Jon Favreau-nak, és szüksége volt az utolsó pillanatban egy rendezőre” – mondta Rodriguez.

Ennek nem tudtam ellenállni. Persze, nyomás a Star Wars-univerzum! Micsoda álom vált valóra! Minden elvárásomat felülmúlta. Hatalmas öröm volt számomra, el sem tudjátok hinni. Amikor a forgatáson voltam, olyan volt, mintha mindenki A Birodalom visszavág díszleteiből ugrott volna elő. Ugyebár pont A Jedi visszatér után játszódik, és teljesen olyan érzetem volt, mintha újra gyerek lennék” – tette hozzá a rendező.

mandalorian-boba-fett-social_1.jpg

Amikor megláttam a forgatókönyvben, hogy ’Boba Fett’, meg ’Darksaber’ (Sötétkard), meg ’Mando’, meg ’Fennec , akkor úgy éreztem ez nem is igazi forgatókönyv, hanem egy rajongó írta, aki lázálmában szerette volna, hogy ilyenek szerepeljenek egy epizódban. De aztán rájöttem, hogy az a valódi forgatókönyv az epizódhoz, amit a kezemben tartok. Csupa klassz dolog volt benne, tisztára mint egy ’Legjobb Slágerek’ lista. El sem hittem, mit olvasok.” – egészítette ki Rodriguez.

A rendező egyébként korábban már dolgozott együtt a sorozat sztárjával, Pedro Pascal-lal a We Can Be Heroes c. Netflix-filmen, melyhez nemrég érkezett előzetes. A film 2021. január 1-én kerül bemutatásra a streaming szolgáltatónál, míg a The Mandalorian legújabb része 2021. december 11-én érkezik.

Szólj hozzá

blog érdekes hírek ajánló sorozat film premier star wars hír disney bemutató érdekesség friss sin city érdekességek robert rodriguez filmajánló george lucas boba fett jon favreau sorozatajánló dave filoni wonder woman a birodalom visszavág a jedi visszatér mando kémkölykök pedro pascal Lucasfilm gal gadot cineart mandalorian cineartblog mandalóri wonder woman 1984 baby yoda we can be heroes grogu darksaber sötétkard