2020. nov 22.

Márciusban érkezik az Amerikába jöttem 2.

írta: Csurilla Dániel
Márciusban érkezik az Amerikába jöttem 2.

140422112119-eddie-murphy-0422-story-top.jpg

A Paramount Pictures a sanyarú mozis év egyik legsikeresebb filmjével indított, a Sonic, a sündisznóval, mely majd 320 millió dollárt szerzett. Beköszöntött a koronavírus, és a stúdió eltolta másik két nagyszabású projektjét, a Hang nélkül 2-t és a Top Gun 2-t, illetve a Netflix-szel és az Amazon-nal tárgyalt további filmek értékesítéséről.

Eladta Aaron Sorkin Oscar-várományos jogi drámáját, A chicagói 7-ek tárgyalását, az animációs Spongyabob: Spongya szökésbent, a Kumail Nanjiani főszereplésével készült vígjátékot, Szerelemben, bűnténybent, s a stúdió jelenleg is tárgyal Michael B. Jordan Tom Clancy-akciófilmje, Without Remorse kapcsán. Nemrég arról számoltunk be, hogy Eddie Murphy megkésett folytatásfilmje, az Amerikába jöttem 2 egy csillagászati összegért, 125 millió dollár fejében kelt el az Amazon-nál, és most a film új otthonán kerül világszerte bemutatásra.

prc_95007623.jpg

Az Amerikába jöttem 2 jövő éven, 2021. március 5-én debütál az Amazon Prime Video streaming szolgáltató oldalán. A nevem Dolemite rendezője, Craig Brewer készíti a folytatást.

Az Amazon Studios elnöke, Jennifer Salke nyilatkozata szerint: „Az Amerikába jöttem egy kulturális jelenség volt, és minden idők egyik legkedveltebb és legjobban ünnepelt vígjátéka. Eddie Murphy komikus géniuszának és a briliáns filmkészítőknek köszönhetően rendkívül izgatottak vagyunk, hogy ezen az új kalandon együtt vegyünk részt. Szerintünk a közönség világszerte beleszeret majd ebbe a szórakoztató, vidám filmbe, és újabb időtlen klasszikussá válhat.”

prc_81368186.jpg

Bár nagyon izgatottak vagyunk, hogy ismét egy jó filmben láthassuk Eddie Murphy-t a 2000-es évek botrányos filmográfiája után, aggasztó, hogy az Amazon még mindig nem közölt sem hivatalos képeket, sem posztert, sem előzetest – valójában semmilyen marketinganyagot – a film kapcsán. Bár a Borat 2 esetében ez nem volt probléma, miheztartással kezelnénk mindaddig a „szórakoztató” és „vidám” jelzőket, míg nem látunk valamit az Amerikába jöttem 2-ből. Egy előzetes kibocsátásával felmérhetnék, hogy van-e egyáltalán igény egy három évtizeddel később érkezett folytatásra. Addig is illusztrációk terén be kell érnünk az előző rész képeivel, kiszivárgott anyagokkal és ezzel a szörnyű rajongói poszterrel.

coming-2-america.jpg

Szólj hozzá

blog streaming érdekes hírek film premier mozi oscar folytatás hír amazon bemutató érdekesség friss érdekességek eddie murphy tom cruise paramount filmajánló sacha baron cohen michael bay sonic netflix emily blunt aaron sorkin top gun 2 michael b jordan cineart cineartblog dolemite amerikába jöttem 2 borat 2 a chicagói 7-ek tárgyalása without remorse amerikába jöttem Hang nélkül 2 spongyabob 3